03/06/2015: Bryce Canyon

4 juni 2015 - BRYCE, Verenigde Staten

En hier gingen we weer. Wekker vroeg gezet voor de sunrise...helaas 'weer' overslapen maar we hebben de sunrise gehaald. Het was lekker fris deze ochtend: 3°C!!! Op ons pad eerst nog oog in oog gestaan met twee herten...
De sunrise @Sunrise point was zeer mooi en waren blij dat we het toch hadden gehaald.
Daarna toch even terug naar onze Lodge om te ontbijten en ons klaar te maken om Bryce te ontdekken.
We reden via het Visitor Center helemaal zuidelijke richting naar Yovimpa Point. Hier waren we helemaal alleen dus tijd voor wat Qtime.
Op de terugweg bij enkele zeer mooie viewpoints gestopt o.a. Rainbow Point, Black Birch Canyon, Ponderosa Canyon, Agua Canyon, Natural Bridge, Farview Point, Piracy Point en Swamp Canyon.
Onderweg enkele beestjes tegengekomen: herten, Steller's Jay, Golden mantled ground squirrel (cute), Uinta Chipmunk en de Utah Prairie Dog...helaas geen Mountain Lion en de Great Basin Rattlesnake (oeffff).
Voor we starten aan onze Navajo Loop Trail bij Sunset Point eerst onze maag vullen. Een loop via verschillende windows, hoodoo's en Canyon walls of Fins. Zigzagweg via Wall Street waar verschillende Douglassparren staan. We waren ingelicht ons fototoestel werd bijna overhit! Click click...#selfiesssss...
Daarna naar Sunrise Point voor de Queens Garden Trail...alle wegen leiden naar Queen Victoria: ohhh. Maar we moeten toegeven dat de vorige wandeling veel mooier was.
De trails waren vrij inspannend maar met een aangenaam weertje is dit genieten.
Nog een korte stop bij Fairyland Point, maar dit was niet de moeite...we hadden al veel mooiere dingen gezien vandaag.
Om onze batterijen weer op te laden op naar het zwembad. Genieten van het zonnetje, rust, muziek, elkaar!
Na de niet zo lekkere maaltijd van gisteren toch maar een salade gegeten.
Tijd voor een stapje te zetten. 's Avonds bezoek gebracht aak Inspiration Point voor een mooi overzicht over een groot deel van het NP en het Amphitheater.
Daarna bij het begin van de zonsondergang naar Bryce Point en Paria Point afgezakt, al vonden we dit niet spectaculair.
Dan maar terug richting de Lodge en op de parking van het hotel een mooie felrode gloed van de zonsondergang kunnen meepikken: love is in the air ;-)
Effe chillen en dan bedje in!
Good night!