12/06/2015: The end!

12 juni 2015 - Sint-Niklaas, België

Het zit er (helaas) op.

Onze Roadtrip naar de USA was memorabel. Een hele ervaring waar we elk moment van hebben genoten.
Het was leuk, warm, hot, fris, verfrissend, avontuurlijk, delicious, amazing,...
Elke dag had zijn eigenheid en zijn charme.
We love America.
We gaan onze Jeep Cherokee missen na  2488miles (= 4004.048km).
Na een goede terugvlucht maar toch wel een lange terugreis een leuke (onverwachte) ontvangst afgelopen nacht en een blij weerzien met Issa (wat hebben we haar enorm gemist).

Toch nog een dankjewel aan iedereen om onze blog te volgen en de vele leuke reacties.
Een dikke merci aan de Issa-oppassers en de huiswachters/watchers. Jullie zijn schatjes en Issa is goed in de watten gelegd!

Nu back to reality!

Bye bye iedereen and see you soon in real life.

Tim & Stijn

1. Steven en Ann:
    13 juni 2015
    Welkom home, nog eens bedankt van de leuke reisverhalen, we keken er dagelijks naar uit. Geniet nog wa van het lekkere weertje en van jullie familie en vrienden ! Tot één dezer !
  2. Freia:
    13 juni 2015
    Als de gigantische jetlag verwerkt is spreken we nog eens af.... ga de verhalen en mooie foto's missen!
  3. Isabelle en Peter:
    13 juni 2015
    Welkom terug Stjn en Tim....ik heb écht genoten van jullie verhalen en foto's over de gebeurtenissen in Amerika. Jullie moeten reporters worden!!!
    Eerste keer dat ik Issa op de foto zie...wat een mooi dier!!
    See you soon....knuf....
  4. Kris V.:
    26 juli 2015
    Dag Tim en Stijn, eindelijk eens tijd gemaakt om jullie reisverslag te lezen en de foto's te bekijken. Mooi !
    En nu... dromen van een volgende vakantie !
    Anja zegt dat de foto van Mirror Lake er eentje is om in te lijsten :-)

grtjs
    Kris V.