01/06/2015: Las Vegas

3 juni 2015 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Deze ochtend met kleine oogjes wakker geworden na een zalige nachtrust. Het bed in Bellagio was hemels! De automatische gordijnen zijn echt wel een luxe.
Na een snelle hap was het richting pool voor rust! We hadden het nodig. Even genieten in een private jacuzzi, een baantje trekken, chillen, zonnen,...
Het was lekker warm (37°C) met af en toe een serieus briesje.
Na de middag tijd voor een salade en time to shop.
Starten deden we bij The Forum Shops @Caesars Palace. Op zoek naar een Apple store want ipad werkt niet meer...nadien slecht nieuws: "gecrasht"!
Dan richting Las Vegas Premium Outlets: even outdoor shoppen (maar we zijn HEEL bescheiden gebleven hoor) en iets eten in de Food Court.
Omdat de afstanden tussen de hotels toch niet te onderschatten zijn even een tussenstop in The Venetian (zeer mooi) en The Palazzo.
Even getwijfeld om nog een show mee te pikken, maar helaas geen tijd. We keken nog even naar The Mirage Volcano: hot hot hot met al dat vuur.
Nadien terug richting Bellagio om de auto te parkeren en gaan genieten van een afscheidsdrank in Mandarin Skybar. Zeer chique bar met een schitterend view over de Strip. De gin tonic viel in de smaak.
Als afsluiter terug naar Bellagio voor de Fountains of Bellagio.
Op weg naar onze kamer waren we iets belangrijks vergeten... wat is vegas zonder een gokje. Dus toch nog een tussenstop in ons casino, en ja hoor WE WON!
Moe maar tevreden het zalige bedje in.
Kort samengevat Las Vegas: te, alles kan, big en it's all about the money money money...
En we onthouden ook het zalige homeparfum van Bellagio!

1. Isabelle & Patrick:
    3 juni 2015
    Jullie laten ons watertanden!! Moet allemaal wel een hele belevenis zijn! En nu terug de natuur in?
    Groetjes.
    XXX
    Isa en Pat
  2. Nick:
    5 juni 2015
    Zaaaaaaaaaaaaaalig
    lees elke ochtend jullie verhalen op de tram naar mijn week.... heerlijk
    toffe foto's!!!
    Geniet ervan guys..... xxx Nick